2009. július 26., vasárnap

Eredmények a szombati döntőről

Mivel nem sikerült még a szombati döntő eredményéről beszámolnom, most utólag megteszem, sok kép kíséretében, hiszen biztos kíváncsiak vagytok rá!




Láthatjátok, hogy ténylegesen bíráskodtam :) Tény az tény :) A kora délutáni elődöntők folyamán szintén művészihatást pontoztam és nagyon örültem, hogy a lányok szinte hibátlan gyakorlatát mindenki magasan jól értékelte megérdemelten. A döntőn már nem voltam szerencsés,mondhatnám peches voltam, mivel tartalék bírónak sorsoltak, így a döntőn csak kontrollpontszámot adtam kiviteli bíróként.
A döntőben az alábbi eredmények születtek:
Női egyéni:
1. Marcela Lopez - BRA
2. Angela McMillan - NZL
3. Hang Jinxuan - CHN


Trió eredmény:
1. Románia
2. Kína
3. Franciország

Csoport eredmény:
1. Kína
2. Románia
3. Oroszország

A csoportunk ismét magas pontszámot kapott mind kivitelben mind művészihatás területén, de egy nehézelem hiba miatt (a talajon volt nedvesség, melyben megcsúszott egy versenyzőnk sajnálatos módon) 5. helyen fejezte be a szereplését. Ez igen nagy eredményhiszen első éves felnőtt versenyzőkről van szó, akik most kezdték felnőtt versenyzői karrierjüket! Reméljük sok szép eredmény áll előttük. Gratulálunk a szép eredményhez!



Alábbiakban a HUMMEL egyenmelegítős aerobikos csoportkép. Sajnos nekem sötétkék kosztüm volt az előírás, de ahol tudtam én is viseltem e nemzeti melegítőt, melyre nagyon büszkék vagyunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése